Elektroniczna skrzynka podawcza Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie wniosku on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego z dołączonym podpisem elektronicznym ;
- Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes;
- Akceptowalne formaty załączników to:
- · DOC, DOCX, RTF, ODT;
- · XLS, XLSX, ODS;
- · TXT ,CSV;
- · GIF, TIF, BMP, JPG;
- · PDF;
- · HTML;
- · ZIP;
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone;
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.